معرفی و بررسی بهترین هدفون بی سیم

قبل از خرید هدفون بی سیم حتما باید به نوع کاربرد آن توجه کنیم. امروزه با توجه به تنوع زیاد هدفون ها، کاربرد هر کدام متفاوت میباشد. در این مطلب قصد داریم فقط در مورد هدفون بی سیم رو گوشی بحث کنیم که طرفداران زیادی دارد. در ادامه با خدمات قسطا آشنا خواهید شد و مراحل خرید اقساطی انواع کالا و خدمات با اعتبار قسطا را شرح میدهیم.

با خدمات قسطا میتوانید از تمامی فروشگاه های ایران تا سقف ۲۰ میلیون تومن بدون ضامن، قسطی خرید کنید لذا خرید اقساطی گوشی ، خرید اقساطی air pods و هرکالا و خدماتی به راحتی امکان پذیر میشود.

وام خرید کالا

وام قسطا

برای خرید بهترین هدفون بی سیم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر قصد خرید هدفون بی سیم رو گوشی داردید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. عوامل بسیاری در انتخاب هدفون موثر میباشند که با توجه به بودجه ی خود میتوانید این عوامل را اولویت بندی کنید. در ابتدا به این چند نکته توجه کنید:

باتری هدفون بی سیم

شاید عمر باتری و میزان شارژ دهی آن مهم ترین نکته ای باشد که برای خرید هدفون بی سیم باید به آن توجه کنید. باتری های مورد استفاده در هدفون بی سیم از نوع باتری لیتیومی میباشند که در سالیان اخیر تکنولوژی ساخت این باتری به شدت پیشرفت کرده و هدفون های امروزی با یکبار شارژ حداقل ۱۲ ساعت دوام می آورند و حتی میتوانیم با غیرفعال کردن برخی از ویژگی های هدفون بی سیم به میزان شارژدهی بیشتری هم دست پیدا کنیم.

باتری هدفون بی سیم

تکنولوژی و ویژگی های بهترین هدفون بی سیم

برخی هدفون ها دارای ویژگی های خاصی هستند که برای خرید باید با توجه به نیاز خودتان به این ویژگی ها دقت کنید مثلا اگر اهل ورزش هستید و برای ورزش کردن قصد خرید هدفون بی سیم دارید بهتر است به سراغ هدفون های بی سیم ضد آب بروید و یا اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید بهترین انتخاب برای شما هدفون های گیمینگ میباشد که کیفیت صدا و میکروفن آنها بهتر میباشد. در ادامه به چند ویژگی دیگر اشاره میکنیم:

سیستم آکوستیک در هدفون بی سیم

سیستم آکوستیک در واقع تکنولوژی میباشد که در طراحی گوشی های هدفون استفاده میشود و به دو نوع آکوستیک بسته و آکوستیک باز تقسیم میشود. هدفون هایی که از تکنولوژی آکوستیک بسته بهره مند هستند اجازی ورود و خروج هیچ صدایی را نمیدهند که معمولا این هدفون ها محبوبیت بیشتری دارند.

در مقابل، هدفون هایی هستند که دارای تکنولوژی آکوستیک باز هستند. در صورت استفاده از این هدفون ها، صدای محیط بیرون شنیده میشود و طبیعتا اطرافیان شما هم صدای موزیک شما را میشنوند. این هدفون ها برای پیاده روی و ورزش و یا هرجایی که نیاز باشد صدای محیط را یشنوید کاربرد بیشتری دارند.

قسطاکارت

تکنولوژی حذف نویز در بهترین هدفون بی سیم (noise cancelling)

همانطور که گفته شد، تکنولوژی آکوستیک بسته از ورود و خروج صداها تا حدی جلوگیری میکند اما این کار به معنی حذف نویز نمیباشد. افرادی که قصد استفاده حرفه ای تر از هدفون را دارند باید به دنبال هدفون هایی باشند که از تکنولوژی حذف نویز پشتیبانی میکنند.

هدفون هایی که از این تکنولوژی بهره میبرند از فوم های فشرده با مواد و ترکیبات خاص تشکیل شده اند که قابلت جذب امواج صوتی را دارند بطوری که قدرت صداهای خارجی تا ۷۵ درصد کاهش میابد. اما این هدفون ها دارای وزن بیشتری هستند

هدفون بی سیم ورزشی

حساسیت هدفون بی سیم

حساسیت هدفون پارامتری است که بیان میکند که چه میزان صدا بر حسب دسیبل توسط یک میلی وات سیگنال الکتریکی تولید میشود.یعنی هرچه حساسیت بیشتر باشد خروجی صدای تولید شده هم بیشتر است پس اگر به حجم خروجی صدا و نوع استفاده خود توجه کنید لازم نیست هزینه بیشتری برای چیزی که نیاز ندارید پرداخت کنید.

خروجی صدای تولید شده در هدفون ها معمولا ۸۰ تا ۱۱۰ دسیبل میباشد که پاسخگوی نیازهای خیلی از افراد خواهد بود.

برند هدفون بی سیم

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین کیفیت و هزینه هدفون بی سیم، برند آن میباشد که در ادامه انواع برندهای هدفون بی سیم را در بازه های قیمتی مختلف بررسی میکنیم.

بهترین هدفون بیسیم بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان

هدفون بی سیم فیلیپس مدل X3

کیفیت محصولات فیلیپس بر کسی پوشیده نیست. پس اگر دست به جیبتان خوب است حتما به سراغ این هدفون بروید.

هدفون X3 فیلیپس برنده ی بهترین طراحی سال ۲۰۲۰ از کمپانی ردات آلمان میباشد و برای کاربردهای گیمینگ، ورزش و انواع کاربردهای عمومی مناسب میباشد. این هدفون از تکنولوژی آکوستیک باز بهره میبرد و ۱۳۶۵ گرم میباشد. حساسیت این هدفون ۹۸ دسی بل میباشد.

هدفون فیلیپس

بهترین هدفون بی سیم بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان

هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho

شرکت بیرداینامیک در سال ۱۹۲۴ در برلین تاسیس شد. این شرکت در ابتدا بلندگوهای مخصوص سالنهای پخش فیلم را تولید میکرد و بعد از شش سال یعنی در سال ۱۹۳۰ اولین هدفون توسط شرکت بیرداینامیک ساخته شد و مسیر موفقیت های این شرکت پس از جنگ جهانی دوم، یکی پس از دیگری پیموده شد تا آنجا که در المپیک ۱۹۸۸ تمامی واحدهای گزارشگری از هدفون های بیر داینامیک استفاده میکردند. همچنین سالن اپرای سیدنی در سال ۲۰۱۹ از تجهیزات این شرکت استفاده کرد.

هدفون بی سیم Aventho یکی از بهترین هدفون ها در این رنج قیمتی میباشد که در دسته هدفون های حرفه ای قرار میگیرد. این هدفون دارای سیستم آکوستیک بسته میباشد. ظرفیت باتری ۱۰۵۰ میلی آمپرساعت بوده و توانایی پخش بیش از ۳۰ ساعت را دارد.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max

بازهم اپل و بازهم یک محصول گران قیمت. AirPods مکس بهترین هدفون رو گوشی اپل میباشد که دارای محفظه شارژ و کیس هوشمند بوده و میتواند تا ۲۰ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. علاوه بر این دارای ۸ میکروفون داخلی بوده و از پورت لایتنینگ و USB-C پشتیبانی میکند و نکته قابل توجه در این هدفون استفاده از تکنولوژی حذف نویز با بهترین کیفیت میباشد

هدفون بی سیم اپل

بهترین هدفون بی سیم بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان

در این رنج قیمت هدفون های بسیار زیاد و متنوعی ارائه شده است مثل هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل blackshark  ، هدفون بی سیم بیتس مدل studio3  یا هدفون بی سیم سونی مدل. wh-xb910n  حتما توصیه میشود که بر اساس نیاز خودتان یک انتخاب بهینه داشته باشید. پیشنهاد ما در این رنج قیمتی هدفون بی سیم سنهایزر مدل HD 4.4 BT i میباشد.

هدفون بی سیم سنهایزر مدل HD 4.4 BT i

این هدفون با وجود وزن  ۲۲۵ گرمی اش یکی از بهترین ها از نظر کیفیت صدا میباشد. بهتر است کمی در مورد کمپانی سنهایزر هم بدانیم.

فریتز سنهایزر نابغه ای آلمانی بود که در اوایل دهه ۳۰ میلادی تصمیم به ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق گرفت و در سال ۱۹۳۸ با تاسیس یک انستیتیو تحقیقاتی فعالیت های خود را بصورت جدی تر ادامه داد اما با شروع جنگ جهانی دوم فعالیت های سنهایز هم متوقف شد. اما در سال ۱۹۵۸ دوباره این کارخانه شروع به فعالیت کرد و برند رسمی سنهایزر به ثبت رسید. برند سنهایزر بدلیل کیفیت بالای میکروفن هایش شهرت بیشتری دارد.

 

بهترین هدفون بی سیم بین ۱ تا ۵ میلیون تومان

در این بازه قیمتی هم هدفون های زیادی مثل هدفون  بی سیم جی بی ال مدل  quantum 350یا هدفون بی سیم پاناسونیک مدل RP-HC800 و یا هدفون های ریزر را میتوان معرفی کرد. اجازه بدهید این بخش از مقاله مختص گیمرها باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط خرید اقساطی کنسول بازی و انواع تجهیزات گیمینگ آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه انواع کنسول های بازی

هدفون بی سیم  گیمینگ ریزر مدل  kaira pro

همانطور که مشخص است این هدفون زیبا هم، مثل اکثر محصولات ریزر، مختص گیمرها میباشد عمر باتری این هدفون در مدت مکالمه  ۲۰ ساعت میباشد و قابلیت اتصال به انواع سری های ایکس باکس هم از ویژگی های جذاب این هدفون میباشد.

هدفون بی سیم ریزر

بهترین هدفون بی سیم زیر یک میلیون تومان

با انتخابی هوشمندانه میتوان هدفون مناسبی در این رنج قیمتی خریداری کرد و اگر بخواهیم صادق باشیم، همین انتخاب هوشمندانه میتواند نیاز اکثر افراد را برطرف کند. ما در این بخش دو پیشنهاد داریم.

هدفون بی سیم لنوو مدل HD800

تقریبا تنها برند معروفی که در این بازه ی قیمتی خودنمایی میکند، Lenovo  میباشد. هدفون HD800 با باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعت و حساسیت ۱۰۵ دسیبلی شاید بتواند شما را برای خرید قانع کند.

هدفون بی سیم گیمینگ تسکو مدل  TH5346

برند تسکو برای ما ایرانی ها برند نام آشنایی میباشد و هدفون مدل TH5346 میتواند یک انتخاب بهینه برای کارهای معمولی باشد اما مدل های سیم دار تسکو به مراتب عملکرد بهتری نسبت به مدل های بی سیم آن دارند.

هدفون بی سیم لنوو مدل HD800

خرید اقساطی هدفون بی سیم از طریق قسطا

تا این بخش از مقاله با انواع هدفون های بیسیم آشنا شدید و احتمالا انتخاب خود را کرده اید. توجه کنید که هر کالایی را که بخواهید خریداری نمایید می توانید به کمک قسطا به صورت اقساطی تهیه کنید و هیچ نگرانی بابت پرداخت نقدی هزینه نداشته باشید.

 

محاسبه اقساط

شرایط خرید اقساطی با قسطا کارت

قسطا کارت ، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت اکانت در قسطا بسیار آسان و به صورت رایگان می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اکانت خود را ایجاد کردید، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت ما به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید.

یکی از مراحل ثبت درخواست قسطا کارت، مربوط می شود به بارگذاری مدارک. پس از اینکه مدارک خود را آپلود نمودید، قسطا عملیات اعتبارسنجی را آغاز می نماید و در صورت تایید اعتبار، شما می توانید بدون ضامن، از قسطا امتیاز الکترونیکی دریافت کنید و پس از آن قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد. سپس با قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید هر کالایی مانند گوشی هواوی اقساطی ، لپتاپ و … اقدام کنید

دریافت قسطاکارت

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم نکات لازم در هنگام خرید هدفون بی سیم را بررسی کنیم و مدل هایی را در رنج قیمتی مختلف معرفی کردیم تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود، بهترین هدفون بی سیم را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

علاوه بر آن میتوانید با قسطاکارت از هر فروشگاهی که خواستید بصورت قسطی خرید کنید. قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد که تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و در اختیار شما گذاشته میشود. شما با مراجعه به هر فروشگاهی با این کارت بصورت نقدی خرید میکنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت میکنید. برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.

قسطاکارت