پیکرتراشی با لیپوماتیک ، آیا تا کنون در مورد آن شنیده اید؟ داشتن اندامی زیبا و متناسب آرزوی خیلی از افراد است، برای رسیدن به این هدف برخی از روش هایی همچون ورزش و رژیم های غذایی و برخی دیگر از جراحی استفاده می کنند. پیکر تراشی با لیپوماتیک دستگاهی پیشرفته برای لاغری موضعی است که می تواند اندام فرد را بدون نیاز به بی هوشی و هیچ گونه جای برش و بخیه چند سایز کاهش دهد.

وام قسطا

وام قسطا

این روش نیازی به دوران نقاهت زیادی ندارد و از این رو خیلی از افراد ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. در صورتیکه تمایل به استفاده از این روش لاغری دارید اما هزینه ی کافی برای پرداخت آن را ندارید، می توانید از وام بدون ضامن قسطا استفاده کنید.

بله هزینه خدمات درمانی هم میتوانید قسطی پرداخت کنید. هزینه‌هایی مثل هزینه انواع جراحی، هزینه زایمان و هزینه دندان پزشکی را میتوانید قسطی پرداخت کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی با قسطا کسب کنید

بیشتر بخوانید:

مزوتراپی چیست؟ | پرداخت اقساطی در تمام کلینیک ها

پیکرتراشی یا لیپوماتیک

آنچه لازم است در مورد پیکرتراشی با لیپوماتیک بدانید

جراحی لیپوماتیک یا مجسمه سازی ساده ترین راه برای تخلیه چربی و لاغری است. این روش با امواج مادون قرمز انجام می شود ، که امن ترین راه برای کاهش وزن است. این روش برای همه نواحی بدن از جمله شکم، بازو، شانه، باسن، پاها، پشت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. جراحی لیپوماتیک یک عمل سرپایی است که در طی ۲ تا ۳ ساعت انجام می شود. یک هفته بعد از جراحی، می توانید به روال عادی زندگی خود بازگردید.

پیکرتراشی با لیپوماتیک

مزایای پیکرتراشی با لیپوماتیک در مقایسه با سایر روش ها

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از پیکرتراشی با لیپوماتیک اشاره شده است:

  • یکنواختی چربی زیر پوست در لیپوماتیک
  • بدون هیچگونه چربی باقی مانده به صورت گلوله مانند در زیر پوست
  • جذب پوست در این روش به مراتب بهتر از سایر روشهای مکش است.
  • در روش جراحی لیپوماتیک، بی حسی موضعی کافی است و بیمار هیچ دردی ندارد، در حالی که در روش های دیگر ساکشن، در هنگام تزریق با بی حسی موضعی، بیمار احساس ناراحتی و درد می کند و معمولاً به داروهای آرام بخش و خواب آور و بیهوشی احتیاج دارد.
  • تورم و ترشحات بعد از عمل در این روش بسیار کمتر است و ترشح از محل مکش درنهایت ۳۶ ساعت طول می کشد.
  • احتمال آمبولی چربی در مقایسه با سایر روش های مکش بسیار کم است و تاکنون گزارش نشده است.
  • لیپوماتیک نیازی به بستری ندارد و بیمار می تواند بلافاصله پس از عمل به منزل خود بازگردد.
  • خستگی و درد بعد از عمل به مراتب کمتر از سایر روشهای ساکشن است

عوارض پیکرتراشی با لیپوماتیک یک  درصد است و از جمله می توان به نکروز پوستی (سیاهی) و آمبولی پوستی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با خدمات زیبایی دندان + شرایط پرداخت اقساطی

خدمات قسطا

در صورتیکه تمایل به انجام پیکرتراشی با لیپوماتیک دارید اما هزینه کافی برای این کار را ندارید، با استفاده از شرایط و خدمات قسطا می توانید هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. برای استفاده از خدمات قسطا ابتدا در این سایت عضو شوید و سپس از قسطا کارت استفاده کنید.

دریافت قسطاکارت

جهت انجام پیکرتراشی با لیپوماتیک و پرداخت اقساطی هزینه آن، شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و متناسب با میزان شارژ آن، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و همانند روش بالا کارت و شماره بانکی ارسال نمایید و پس از تایید کارشناس، متناسب با تعداد اقساط خود چک شخصی ارسال کنید. قسطا کارت حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و از این کارت نیز می توانید همانند کارت های عابر بانک تان، در خرید و پرداخت هزینه های آنلاین و حضوری در فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجیکالا نیز استفاده کنید و حتی هزینه های خود را از دستگاه پوز پرداخت نمایید.

قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.