آیا تا کنون به هزینه های سفر ماه عسل فکر کرده اید؟ بسیاری از زوج های جوان آرزوی تجربه ­ی یک ماه عسل رویایی به بهترین تفرجگاه های دنیا را دارند؛ چرا که یکی از لذت بخش ترین اتفاقات زندگی برای هر شخص محسوب می شود. اما به دلیل مخارج بالای آن نمی توانند از پس هزینه های بلیط، هتل و خوراک خود برآیند؛ از این رو از تصمیم خود منصرف می شوند.

سایت قسطا برای اولین بار در ایران به منظور تحقق رویاهای شما عزیزان تصمیم به پرداخت اقساطی هزینه های سفر ماه عسل گرفته است. علاوه بر این، امکان پرداخت قسطی هزینه آرایش عروس ، خرید قسطی جهیزیه ، تور اقساطی قشم ، تور اقساطی مشهد و … هم با قسطا امکان پذیر است. در ادامه­ ی مقاله جهت اطلاع از نحوه­ ی دریافت شرایط اقساطی ماه عسل با قسطا همراه باشید.

بهترین کشورها برای ماه عسل

ابتدا پیش ازآنکه در مورد چگونگی پرداخت هزینه های سفر ماه عسل به صورت قسطی صحبت کنیم بهتر است شما را با بهترین کشورها برای ماه عسل آشنا نمائیم. در ادامه­ ی مطلب لیستی از کشورهای رمانتیک، هیجان انگیز و دیدنی برای یک سفر رویایی در اقسا نقاط دنیا آورده شده است.

هزینه های سفر ماه عسل

بیشتر بخوانید :

ارزان ترین کشورها برای مسافرت کدامند؟

  1. یونان

مکان های تاریخی، غذاهای استثنایی و سواحل دریای مدیترانه، یونان را تبدیل به یکی از بهترین مکان های دنیا برای داشتن یک ماه عسل رویایی کرده است.  این کشور با خانه های سفید، چشم اندازهای درخشان، صخره های سیاه، سواحل سفید شنی، غارهای شگفت انگیز و از همه مهمتر مخارج پایین  باعث شده تا سالیانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب کند.

  1. کلمبیا

کلمبیا یکی از کشورهای شاد، هیجان انگیز و شگفت آور آمریکای جنوبی است که در همسایگی اقیانوس اطلس و دریای کارائیب قرار دارد. این کشور یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین مکان های دنیا با شرایط آب و هوایی متفاوت است؛ چرا که دارای کوه هایی بلند و برفی و دشت هایی گرم و مرطوب در حوزه­ی آمازون است.

علاوه بر طبیعت شگفت انگیز، هر ساله فستیوال های فراوانی در کلمبیا برگزار می شود که توریست های زیادی را به سمت خود جذب می کند. بنابراین در صورت تمایل به داشتن سفری پر ماجرا، شگفت انگیز و شاد به این منطقه سفر کنید.

  1. ایتالیا

شهرهای ایتالیا از رمانتیک­ترین و زیباترین شهرهای جهان می باشند، اما شهر Puglia یکی از جذاب ترین و بی نظیرترین شهرهای ایتالیا با سواحلی شگفت انگیز، مخصوص زوج های جوان است. این شهر شبیه یک روستای سنتی با خط ساحلی شگرف، منظره های شگفت انگیز، استخرهای آب نمک، زمین­ های گلف، گل­هایی خاص و  کلبه هایی سفید و تاریخی  است. از این رو یکی از بهترین تفرجگاه های دنیا برای سفر ماه عسل به شمار می رود.

  1. مالدیو

مالدیو جزیره­ای کوچک در جنوب غربی سریلانکا همراه با ماسه های سفید، غروب های مجذوب کننده، دیوارهای مرجانی، آسمانی پر ستاره، غذاهایی خوش طعم، کلبه های زیبا و سالن های اسپا مخصوص زوج های جوانی  است که به تازگی ازدواج کرده­اند.

  1. اندونزی

مجمع الجزایر اندونزی یکی از کشورهای عجیب و زیبا همرا با ساحلی شگفت انگیز، جزیره­ هایی خیره کننده، طبیعتی بکر، حیات وحشی متنوع، پارک ملی، معابد بی نظیر و از همه مهم­تر مخارج پایین سفر است. یکی از محبوب ترین جزایر این کشور بالی نام دارد که چشم انداز متنوع، سواحلی گرمسیری و ناهموار، همراه با انواع تفریحات آبی را دار می باشد. این جزیره یکی از بزرگ­ترین مقاصد زوج های جوان در ماه عسل می باشد.

هزینه های سفر ماه عسل

بیشتر بخوانید :

کارت گردشگری چیست؟

  1. فیجی

فیجی جزیره­ای شگفت انگیز در اقیانوس آرام است. این منطقه دارای جزایری مرجانی، بکر، آرام، زیبا همراه با جاذبه های گردشگری نظیر جنگل، آبشار و پارک ملی است. هر ساله زوج های زیادی در سراسر دنیا فیجی را به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب می کنند.

  1. فرانسه

فرانسه نیز یکی از مقاصد عالی برای زوج های جوان است، شهر پاریس محبوب ترین شهر فرانسه است که هر ساله میلیون ها نفر از آن دیدن می کنند. پاریس با نورپردازی زیبا، برج ایفل و خیابان شانزلیزه یکی از بهترین انتخاب های زوج های جوان برای ماه عسل است. این شهر تاریخی یکی از قدیمی ترین شهرهای رمانتیک در جهان است که دارای آثاری تاریخی، تفرجگاه­های منحصر به فرد و غذاهایی لذیذ و متنوع است.

خدمات قسطا در زمینه پرداخت قسطی هزینه های سفر ماه عسل

ماه عسل یکی از بهترین سفرها در طول زندگی زوجین محسوب می شود، از این رو اهمیت زیادی برای افراد دارد. با این حال بیشتر شرکت های هواپیمایی شرایط اقساطی ویژه ای را برای هزینه های سفر ماه عسل در نظر نگرفته ­اند، از طرف دیگر شرایط دریافت وام های بانکی نیز بسیار سخت و طاقت فرسا است.

بنابراین سایت قسطا با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در نظر دارد تا در پرداخت هزینه های تور اقساطی به شما زوج های جوان کمک کند. از این رو جهت استفاده از تسهیلات سایت قسطا کافی است ابتدا در این سایت ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود

سفارش قسطاکارت