داشتن موهای پر پشت و بلند آرزوی بسیاری از خانم ها است؛ چرا که مو جلوه‌ی ویژه‌ای به ظاهر فرد می دهد. اکستنشن مو یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین روش‌ها جهت افزایش قد و پر پشت کردن موها است، به خصوص اگر امکان اکستنشن مو اقساطی وجود داشته باشد. نظر شما چیست؟ جالب است نه؟! اکستنشن مو هیچ محدودیت سنی ندارند و تمامی افرادی که با ریزش مو، کوتاهی، نازکی و حتی کم پشت بودن موهای خود مشکل دارند می توانند از آن استفاده کنند. علاوه برا این، با استفاده از خدمات قسطا، امکان پرداخت قسطی هزینه آرایش عروس، پرداخت قسطی هزینه عمل بینی و سایر خدمات فراهم میباشد. در ادامه‌ی این مطلب با قسطا همراه باشید تا از شرایط اقساطی پرداخت هزینه های اکستنشن مو مطلع شوید.

پرداخت قسطی هزینه های اکستنشن مو

بیشتر بخوانید

اکستنشن مو چیست؟

قبل از آشنایی با چگونگی اکستنشن مو اقساطی ، شما را با خود اکستنشن مو و چگونگی انجام آن آشنا می کنیم.

اکستنشن مو به معنای افزایش طول قد یا پر پشت شدن موها است و به دو شکل طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش یکی از بی خطرترین روش های افزایش مو در دنیا است؛ چرا که موهای طبیعی یا مصنوعی با استفاده از روش هایی مانند چسبی، کلیپسی، دوخت و حرارتی به موهای خود فرد متصل می شوند و هیچ خطری برای سلامتی موی او ایجاد نمی‌کنند.

اکستنشن با استفاده از موی مصنوعی: موهای مصنوعی معمولا با سیلیکون پوشش داده می شود تا همانند موهای طبیعی براق به نظر برسد. به دلیل افزودنی های استفاده شده در این مدل مو قادر به خشک کردن و حالت دادن به آنها با استفاده از حرارت نخواهید بود. اما به دلیل هزینه‌ی کمتری که نسبت به موهای طبیعی انسان دارد خیلی از افراد از آنها برای اکستنشن موهای خود استفاده می کنند. این نوع از مو به مدت ۱ تا ۳ ماه بیشتر دوام نخواهند داشت.

اکستنشن با استفاده از موهای طبیعی: از این موها می‌توان همانند موهای خود استفاده کرد و حتی آنها را رنگ و حالت داد. هزینه‌ی اکستنشن و خرید این موها نسبت به موهای مصنوعی بسیار بالاتر است و می توانید آنها را هر ۱۲ تا ۱۶ ماه یکبار عوض کنید.

روش های نصب اکستنشن مو

نصب اکستنشن مو با روش های متفاوتی انجام می شود. با ما همراه باشید تا شما را با این روش ها آشنا کنیم و پس از آن به شما در مورد اکستنشن مو اقساطی بگوئیم.

میکرو

در این روش موهای اکستنشن را با استفاده از حلقه و قلاب مخصوص به موهای طبیعی فرد متصل می کنند. این روش می تواند باعث شکستگی تارهای موی فرد شود زیرا گرمای موجود در حلقه های فلزی بر روی مو تاثیر می گذارد.

بافتی

در این روش موهای فرد با موهای اکستنشن با استفاده از یک نیدل و یک نخ پنبه‌ای به یکدیگر متصل می شوند. این روش برای همه‌ی مدل‌های مو مناسب است، اما گاهی باعث سنگینی سر می شود و از این رو برای افرادی که خودشان موهای پر پشتی دارند توصیه نمی شود.

چسبی

این روش یکی از روش های نیمه دائمی در اکستنشن است و به سرعت قابل اتصال به موهای طبیعی است. این مدل تقریبا ۶ تا ۱۲ هفته دوام دارد و نگهداری آنها بسیار آسان‌تر از سایر مدل ‌ها است.

فیوژن

یکی از محبوب‌ترین روش‌ های اکستنشن مو در دنیا است. در فیوژن موهای طبیعی را با استفاده از چسب، کراتین و گیره به موهای طبیعی متصل می کنند. به دلیل ظرافت بالای این روش باید ۴ یا تعداد ساعات بیشتری را در آرایشگاه منتظر باشید تا موهای شما به طور کامل اکستنشن شود، با استفاده از این روش به راحتی تا حدود ۶ ماه نیازی به تمدید ندارید.

حرارتی

در این روش با استفاده از یک دستگاه موهای اکستنشن را به موهای طبیعی متصل می کنند. به یاد داشته باشید که روش حرارتی باید هر ۲ تا ۳ ماه به دلیل رشد موهای طبیعی تمدید شود.

پرداخت قسطی هزینه های اکستنشن مو

چه افرادی می توانند از اکستنشن مو استفاده کنند؟

همه‌ی افرادی که از ظاهر موهای خود راضی نیستند و از آن خسته شده‌اند می توانند از این روش یرای زیباتر شدن خود استفاده کنند. با این حال افرادی که دارای موهای کم پشت، نازک و کوتاه هستند، بیشتر به این کار روی می آورند. اخیرا افرادی که به هر دلیلی قادر به استفاده از مواد شیمیایی و رنگ نیستند هم می توانند از اکستنشن موهای رنگ شده یا لایت برای داشتن ظاهری آراسته استفاده کنند.

بسیاری از افراد از ظاهر موهای خود راضی نیستند اما به دلیل مشکلات مالی نمی توانند موهای خود را اکستنشن کنند از این رو سایت قسطا با در نظر گرفتن مشکلات این نوع از افراد و رضایت خاطر آنها تصمیم به پرداخت اقساطی هزینه های اکستنشن مو گرفته است.

بیشتر بخوانید:

مزوتراپی چیست؟ | پرداخت اقساطی در تمام کلینیک ها

اکستنشن مو اقساطی توسط قسطا

همانطور که گفته شد سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و مشکلات مالی مردم تسهیلاتی را جهت پرداخت اقساطی هزینه های کالا و خدمات همچون اکستنشن مو در نظر گرفته است.

برای استفاده از این تسهیلات جهت اکستنشن مو اقساطی ابندا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود.

سفارش قسطاکارت