نگهداری صحیح مواد غذایی به منظور حفظ سلامت افراد خانواده از ضروریات است به همین دلیل، یخچال یکی از ضروری ترین نیازهای هر خانه است.  بنابراین به منظور رفع این نیاز و بالا بردن قدرت خرید خانواده ها ، در شرایطی که قیمت ها سیر صعودی خود را طی می کنند و لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست، استفاده از خدمات خرید اقساطی یخچال بهترین راه چاره است. ما در مجموعه قسطا شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم که بتوانید با بهترین شرایط ممکن انواع لوازم خانگی از جمله یخچال را به صورت اقساطی و بدون ضامن خریداری نمائید.

مزایای خرید اقساطی

مهم ترین مزیت خرید اقساطی لوازم خانگی مانند خرید اقساطی فرش، خرید قسطی پرده، خرید اقساطی جهیزیه و … ، افزایش قدرت خرید مشتریان است. قطعا خرید کالا و خدمات مختلف از طریق موجودی حساب بانکی شما انجام پذیر است. حساب بانکی تان اعتبار شماست و در شرایطی که قیمت ها به طرز چشم گیری افزایش یافته است، تنها با خرید چند قلم لوازم خانگی که مجبور به پرداخت نقدی هزینه آن باشید، حساب تان خالی شده و بنابراین دیگر اعتباری نخواهید داشت.

اما با وجود شرایط خرید اقساطی برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی، پرداخت قسطی هزینه انواع لوستر، خرید اقساطی تلویزیون و … ، شما می توانید هزینه های سنگینی که قبلا نقدا پرداخت می کردید را تبدیل کنید به پرداخت های ماهانه ای که متناوبا انجام می شود و همه ی پول را یکجا واریز نکنید.

در حقیقت از این طریق شما می توانید کنترل مالی بهتری روی سرمایه خود داشته باشید و کاملا انعطاف پذیرتر هزینه کنید.

خرید اقساطی یخچال

در ادامه با ما همراه شوید تا از مزیت های دیگر خرید اقساطی آگاه شوید.

افزایش قدرت خرید با خرید اقساطی

در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که قیمت ها به طور مستمر در حال افزایش است. به طور مثال برای خرید یک یخچال با امکانات مطلوب، لازم است که چند ماه پس انداز کنید تا بتوانید هزینه آن را پرداخت کنید. اما این کار چندان معقول به نظر نمی آید، به این علت که ممکن است پس از آن نیز شاهد افزایش قیمت مجدد باشید و دوباره امکان خرید برای شما میسر نشود.

پس چاره چیست؟ در چنین شرایطی اگر امکان خرید در زمان نیاز برای شما فراهم شود، دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد و یکی از بهترین راه های امکان خرید در زمان، از طریق افزایش قدرت خرید افراد و به واسطه فروش اقساطی کالا و خدمات امکان پذیر است. پس با وجود شرایط خرید اقساطی یخچال ، شما می توانید نیاز خود را در این مورد به طور مطلوب تری برطرف نمائید.

مدیریت هوشمندانه هزینه ها، با خرید اقساطی

بی تردید هنگامی که در حساب بانکی تان به اندازه ی کافی پول داشته باشید، هر آنچه نیاز داشته باشید را به راحتی خریداری می نمائید. اما این کار قدری عاقلانه به نظر نمی آید؛ به این علت که در شرایط اقتصادی فعلی که همه ما با آن مواجه هستیم، به یکباره خالی کردن حساب بانکی کار درستی نیست و همیشه لازم است که در حساب خود برای روز مبادا و مواقع ضروری پول داشته باشید.

بنابراین، در شرایطی که امکان خرید اقساطی برای شما وجود داشته باشد، شما به طرز هوشمندانه ای قادر به مدیریت سرمایه و درآمد خود برای خرید نیازمندی هایتان و همچنین پس انداز برای مواقع ضروری خواهید بود.

به علاوه با آرامش بیشتری انتخاب خواهید کرد و مثلا با مقایسه یخچال در برندهای مختلف، و دانستن اینکه بهترین مارک و مدل تلویزیون چیست؟ و مواردی از این قبیل از خرید خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

این دو از مهم ترین مزیت های خرید اقساطی می باشد که با دانستن آن ها به راحتی و کاملا حساب شده خرید خواهید کرد.

خرید اقساطی یخچال

اما مشکلی که برای بسیاری از خریداران وجود دارد، و بسیار هم حائز اهمیت است، مربوط می شود به شرایط فروش اقساطی موجود در بازار و شرایط سختی است که برای مشتری در نظر گرفته شده است.

به طور مثال، از خریداران می خواهند که حداقل یک ضامن معتبر برای خرید اقساطی کالا و خدمات ارائه دهند؛ یا اینکه اکثر کاربران به دلیل اینکه ناگزیر به پرداخت نرخ بالای سود برای پرداخت اقساطی هزینه خرید خود هستند، از خرید اقساطی انصراف می دهند.

یا گاهی امکان خرید اقساطی لوازم خانگی با هر برندی وجود ندارد. مثلا ممکن است خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش یا فروش اقساطی هدفون بی سیم اپل AirPods و اقلامی از این قبیل در برخی از فروشگاه ها برای مشتریان میسر نباشد.

اما ما در قسطا به واسطه تمهیداتی که اندیشیده ایم، در جهت مرتفع نمودن این گونه مشکلات برای شما عزیزان گامی مثبت برداشته ایم و شرایط خرید اقساطی را به طرز مطلوبی برای مشتریان گرامی فراهم نموده ایم. در ادامه همچنان با ما باشید تا با این شرایط ویژه آشنا شوید.

خرید اقساطی یخچال از طریق قسطا

به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما سروران با نحوه ی خرید اقساطی از مجموعه قسطا و چگونگی پرداخت اقساط، ما یک مثال ملموس از چگونگی خرید اقساطی یخچال برای شما آورده ایم. این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

به منظور خرید اقساطی یخچال از قسطا لازم است که کارت اعتباری داشته باشید.

قسطا یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت برای شما صادر خواهد کرد که با استفاده از آن می توانید نقدا از هر فروشگاهی که مد نظر دارید خرید کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

در حقیقت قسطا برای شما امتیازی در نظر می گیرد که در قالب یک کارت اعتباری به شما اعطا می شود.

دریافت امتیاز از قسطا دارای چند ویژگی می باشد که قسطا را از سایرین متمایز نموده و باعث شده است که در میان کاربران و مشتریان خرید اقساطی طرفداران زیادی را به خود جذب نماید.

مزیت های خرید اقساطی یخچال از قسطا

  • برای دریافت امتیاز و کارت اعتباری قسطا کارت از قسطا نیاز به ضامن نیست. در واقع شما از قسطا تسهیلات بدون ضامن دریافت خواهید کرد. پس شما برای خرید اقساطی یخچال باید قسطا کارت دریافت کنید و این به ضامن نیاز ندارد.
  • با وجود سیستم اعتبار سنجی قسطا، دیگر به ارائه ضامن نیازی نیست. در این سیستم حساب بانکی چک شما بررسی می شود تا اعتبار شما مشخص تائید گردد. پس شما تنها به یک دسته چک معتبر نیاز خواهید داشت.
  • برای خرید اقساطی یخچال از قسطا، مشتری ملزم به پرداخت مبلغ سنگینی به عنوان کارمزد یا سود با نرخ بالا نمی باشد. ما در قسطا با کاهش حاشیه ی سود خود، نرخ سود دریافتی از مشتری را به حداقل ممکن رسانده ایم.

این موارد از مهم ترین مزیت های خرید اقساطی یخچال و … از طریق قسطا می باشد.

در ادامه نحوه خرید اقساطی یخچال از قسطا را به شما آموزش داده ایم. شما برای خرید هر نوع کالای دیگر می توانید به همین روش عمل نمائید.

خرید اقساطی یخچال

آموزش خرید اقساطی یخچال از قسطا

پیش تر گفتیم که برای خرید اقساطی یخچال از قسطا باید قسطا کارت داشته باشید.

برای دریافت قسطا کارت لازم است که به سایت قسطا مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمائید.

نحوه ثبت درخواست قسطا کارت

مرحله اول : ثبت سفارش

در مرحله ثبت سفارش، شما باید مبلغ مورد نیاز خود را تعیین کنید، همچنین تعداد اقساطی که مد نظر دارید، به همراه میزان مبلغ پیش پرداخت.

مرحله دوم : بارگذاری مدارک

در مرحله دوم باید مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. مدارک لازم عبارتند از :

  • یک برگه چک صیادی
  • گزارش حساب چک شما
  • تصویر کارت ملی تان

مرحله سوم : بررسی مدارک

در این مرحله مدارک شما توسط قسطا بررسی می شود. در حقیقت مرحله سوم، مرحله اعتبارسنجی است. نتیجه ی اعتبارسنجی ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می شود.

در صورت تائید اعتبار شما، فرایند درخواست قسطا کارت برای خرید اقساطی یخچال ادامه پیدا خواهد کرد.

مرحله چهارم : اعتبارسنجی

حال که اعتبارتان تائید شده است، باید تعداد چک مشخص شده را به قسطا تحویل دهید. چک ها را می توانید حضورا تحویل دهید یا به صورت پستی ارسال کنید.

پس از تحویل چک ها ، قسطا کارت برای شما صادر شده و به آدرس تان ارسال می شود.

توجه نمائید که : در این مرحله قسطا کارت قابل استفاده نیست و باید ابتدا شارژ شود. قسطا کارت در مرحله بعد برای شما شارژ خواهد شد.

مرحله پنجم : پیش پرداخت

در این مرحله شما باید مبلغ پیش پرداخت را برای قسطا واریز نمائید. پس از واریز پیش پرداخت، قسطا کارت به مبلغ توافق شده شارژ خواهد شد.

حالا شما می توانید خرید اقساطی یخچال را از طریق قسطا کارت به راحتی انجام دهید.

خرید اقساطی یخچال با قسطا کارت از کدام فروشگاه ها امکان پذیر است؟

این سوال مشتریان زیادی است و متناوبا از ما پرسیده می شود که با قسطا کارت از کدام فروشگاه ها می توان خرید کرد.

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوئیم که عزیزان این یکی از مزیت های دیگر قسطا است که شما می توانید با قسطا کارت از تمام فروشگاه های فیزیکی مجهز به دستگاه پوز خرید کنید.

به علاوه شما می توانید از تمام فروشگاه های آنلاین معتبر مانند دیجی کالا نیز با قسطا کارت خرید کنید. کافیست برای قسطا کارت خود رمز اینترنتی دریافت نمائید.

از همراهی همیشگی تان ممنون و سپاس گزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح نمائید. ما در مجموعه قسطا با کمال میل پاسخگوی کلیه ی سوالات شما هستیم. شما می توانید از طریق تماس با ما از خدمات مشاوره ای تیم قسطا نیز بهره مند شوید.