یک جمله‌ی معروف می‌گوید پول خوشبختی نمی‌آورد، اما بی‌پولی حتماً بدبختی می‌آورد! میزان درآمد هر کس، سطح آرزوهایش را تعیین می‌کند. داشتن یک زندگی ایده‌آل و برنامه‌ریزی برای اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت، همگی زیر سایه‌ی درآمد قرار می‌گیرند. همچنین کسب درآمد ، جدا از گذران زندگی روزمره، به افراد احساس عزت و نفس و اعتمادبه‌نفس می‌دهد و به آن‌ها امکان بلندپروازی می‌بخشد، به شرطی که راه های مدیریت درآمد خود را بلد باشد. برای مدیریت بهتر درآمد خود حتما حواستان به آموزش های مالی باشد. آموزشهایی مثل مدیریت مالی شخصی، نحوه نوشتن چک و…

اما کسب درآمد ، یک مهارت است و مانند هر مهارت دیگری، نیاز به هوش و آموزش دارد. هر کسی در هر موقعیت شغلی، می‌تواند با ترفندهایی، درآمدش را افزایش دهد و یک قدم به رویاهایش نزدیک شود. اما این ترفندها کدام‌اند؟ اگر می‌خواهید دستتان را در دست راه‌های افزایش درآمد بگذاریم، همراهمان بیایید.

بیشتر بخوانید:

https://ghesta.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%85-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%86%da%a9-%d9%88-%d8%b6%d8%a7%d9%85%d9%86/

راه های مدیریت درآمد

بهترین راه‌های افزایش درآمد : راه های مدیریت درآمد

اگر به دنبال راه ها و روش هایی می گردید تا بتوانید از درآمد خود به سود بیشتری به دست آورید و از طریق راه های مدیریت درآمد خود دارایی های تان را افزایش دهید، توصیه می شود این راهکارها را به دقت مطالعه کنید و به کار ببندید.

  • سراغ کار موردعلاقه‌تان بروید

علاقه، خلاقیت به دنبال دارد؛ سعی کنید همیشه در حوزه‌های موردعلاقه‌تان فعالیت کنید تا موتور ذهنتان روشن بماند و مدام دنبال ایده‌های جدید برای پیشرفت کارتان بگردید. کارهایی را انتخاب کنید که به روحیه و تفکراتتان نزدیک هستند و شما را سر ذوق می‌آورند. به این ترتیب به درآمد بیشتری خواهید رسید و در کنار آن از طریق راه های مدیریت درآمد به اهداف خود باسرعت بیشتری دست خواهید بافت.

  • دل به یک کار نبندید

بیشتر میلیونرهای دنیا، از چند راه مختلف کسب درآمد می‌کنند و دل به یک مسیر نمی‌بندند؛ بهتر است شما هم به یک مسیر درآمد‌زایی دل نبندید و سعی کنید دامنه‌ی مهارت‌هایتان را گسترش دهید؛ مثلاً اگر کار ثابتی دارید، مهارت‌های مختلف و پرکاربرد را یاد بگیرید تا چند کار موقت و پروژه‌ای هم داشته باشید و بتوانید یک درآمد جانبی هم به درآمد ثابتتان اضافه کنید.

داشتن چند مهارت متنوع باعث می‌شود بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید و اگر یکی از کارها به بن‌بست خورد، درآمدتان قطع نشود و در کنار آن به واسطه راه های مدیریت درآمد خود می توانید سرمایه تان را افزایش دهید.

  • فعالیت‌های درآمدزا را شناسایی و شکار کنید

آدم‌های باهوش، نیازهای دوران خودشان را می‌شناسند و از آن‌ها برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. در هر دوره‌ی زمانی تعدادی از فعالیت‌ها روی بورس هستند و درآمد بیشتری دارند؛ سعی کنید فعالیت‌های درآمدزای محیط اطرافتان را شناسایی کنید و برای شروعشان مهارت‌های لازم را کسب کنید. شکار فعالیت‌های درآمدزا، یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش درآمد است.

بنابراین یکی دیگر از راه های افزایش و مدیریت درآمد این است که فعالیت های درآمد زا را به خوبی شناسائی کنید.

  • اضافه کاری را فراموش نکنید

اضافه‌کاری‌ها از نزدیک شاید چندان تاثیرگذار به نظر نرسند ولی گاهی روی هم می‌توانند تبدیل به یک پس‌انداز فربه شوند. گاهی اضافه‌کاری حتی با مدت کم، در آخر ماه باعث افزایش وزن حساب بانکی‌تان می‌شود و تکانی به امور مالی‌تان می‌دهد.

  • دورکاری را دریابید

دورکاری یکی از راه‌های افزایش درآمد است و می‌تواند در بزنگاه‌ها به دادتان برسد. دورکاری، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسب درآمد مضاعف است. می‌توانید بعد از ساعات کاری، پروژه‌هایی را در زمینه‌ی مهارت‌هایتان بگیرید و حساب بانکی‌تان را تکانی بدهید و وزنش را اضافه کنید.دور کاری یکی از راه حل های موثر در میان راه های مدیریت درآمد است.

  • در شغلتان خانه‌تکانی کنید

همین امروز در شغلتان خانه‌تکانی کنید؛ دنیا مدام در حال تغییر است و با سرعت یک دونده‌ی حرفه‌ای به جلو می‌رود و لاک‌پشت‌ها را پشت سرش جا می‌گذارد. برای افزایش درآمد، نباید لاک‌پشت‌وار کار کنید، باید پا به‌ پای تکنولوژی و صنعت بدوید، از راه‌های جدید مشتری جذب کنید، ایده‌های خلاقانه داشته باشید، اصول بازاریابی جدید را مطالعه کنید، سلیقه و ذائقه‌ی مشتری‌هایتان را بشناسید تا درآمد بیشتر، با روی باز در خانه‌تان را بزند.

  • سوراخ‌های جیبتان را بدوزید

یکی از راه‌های افزایش درآمد، دوختن سوراخ‌های جیب، یا جلوگیری از خرج‌های اضافی است. هرروز به بهانه‌های مختلف پول‌ها از سوراخ‌های جیبمان می‌ریزند و خرج مسائل غیرضروری می‌شوند؛ دوختن سوراخ‌های اضافی یا شناسایی خرج‌های ضروری، باعث می‌شود در آخر ماه، حس کنید درآمدتان بیشتر شده است و بتوانید برایش برنامه‌ریزی کنید.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با خدمات زیبایی دندان + شرایط پرداخت اقساطی

  • یک کارت بانکی را تبدیل به مثلث برمودا کنید

همیشه یک کارت بانکی برای پس‌انداز در نظر بگیرید و خرج کردن از آن را ممنوع کنید؛ پس‌انداز اصلی‌ترین راز ثروتمندتر شدن است، وگرنه هرچقدر مشتمان را محکم‌تر بگیریم، نمی‌توانیم آب را بین انگشت‌هایمان نگه‌داریم، پس بهتر است آب را به جای امنی منتقل کنیم؛ هر ماه مقداری از درآمدتان را در یک کارت بی‌استفاده بریزید و کارت را فراموش کنید تا کم‌کم جان بگیرد و تبدیل به یک سرمایه‌ی درست حسابی شود.

  • لیست خرید داشته باشید

یکی از آفت‌های پول، خرید بدون برنامه است؛ اگر بدون برنامه به خرید بروید، کالاهای مختلف و غیرضروری به‌زور خودشان را به شما تلقین می‌کنند و پول‌هایتان را می‌بلعند. پس بهتر است یک لیست از کالاهای موردنظرتان را همراه داشته باشید تا بتوانید با قاطعیت به خریدهای غیر ضروری نه بگویید.

راه های مدیریت درآمد

چطور از دارایی‌مان کسب درآمد کنیم؟

آدم‌ها با پول‌هایشان به دو شکل رفتار می‌کنند، یا آن‌ها را خرج می‌‌کنند و از دست می‌دهند، یا پول‌ها را جلوی آینه می‌چینند و پول بیشتری درمی‌آورند. حالا چطور می‌شود پول‌ها را جلوی آینه چید؟ کافی‌ست کمی هوش مالی داشته باشید تا بتوانید از پولتان پول دربیاورید.

اول راه برای کسب درآمد از دارایی ، تصمیم‌گیری‌های درست است؛ یعنی باید حواستان باشد پولتان را در چه راهی و در چه سازمانی سرمایه‌گذارید تا آینه از کار دربیاید؟ یک تصمیم اشتباه می‌تواند به جای آینه، مانند جاروبرقی عمل کند و پولتان را ببلعد.

در قدم اول، برای درآمدتان برنامه‌ریزی کنید؛ کمی از پول‌ها را برای خرج‌های ضروری کنار بگذارید، مچ خرج‌های غیر ضروری را بگیرید و سرمایه‌تان را از چنگشان بیرون بکشید و بقیه‌ی پول‌ها را آماده‌ی رفتن جلوی آینه و کسب درآمد کنید.

حالا نوبت شناخت آینه‌هاست؛ فعالیت‌های رایج را بشناسید و در موردشان مطالعه کنید؛ دکمه‌ی خاموش احساساتتان را بزنید و منطقی در مورد‌ آینده تصمیم بگیرید.

راه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد؛ بازار املاک، خرید سکه و طلا، بورس، خرید و فروش یک کالای خاص، اما پاسخدهی هرکدام از این کارها برعهده‌ی هوش شماست؛ هر کدام این فعالیت‌ها در دوره‌ی خاصی به اوج می‌رسند و در دوره‌هایی افت می‌کنند؛ شما باید در نقش نوستر آداموس فرو بروید و با هوش سرشار آینده را پیش‌بینی کنید تا به جای آینه، در دام جاروبرقی نیفتید.

یک راه در گوشی برای حفظ دارایی‌ها و افزایش درآمد

یکی از رازهای پنهانی کسب درآمد از دارایی‌ها، بودجه‌بندی است؛ بودجه‌بندی ماهانه‌ی پول، به شما کمک می‌کند برنامه‌ی ثابتی داشته باشید و بتوانید برای پولتان برنامه‌ریزی کنید. با این حال گاهی‌وقت‌ها، خریدهای نسبتاً بزرگ و ضروری، کل بودجه‌ی یک یا چند ماهمان را می‌بلعند و یک آب هم رویش! حالا چه باید کرد؟

نگران نباشید، می‌خواهیم پرده از یک راز برداریم، شما می‌توانید هرچقدر می‌خواهید خرید کنید و نگران خالی شدن و لاغر شدن ناگهانی حساب بانکی‌تان هم نباشید. حالا می‌پرسید چطور؟ جواب شما دو کلمه است: قسطا کارت!

قسطا کارت چیست؟

قسطا کارت یک ناجی است که به شما کمک می‌کند در عین خرید، با خالی شدن یک‌باره حسابتان مواجه نشوید و صدایتان در حساب بانکی نپیچد و هم بتوانید خریدهایتان را انجام دهید و در کنارش به سرمایه‌گذاری ادامه دهید. قسطا کارت یکی از کارت‌های عضوشتاب است که می‌رود برایتان خرید می‌کند و پولش را کم‌کم ازتان پس می‌گیرد تا هم خریدهایتان را انجام دهید و هم فشار حساب بانکی‌تان نیفتد.

شما می توانید خرید خود را با قسطا کارت حتی از فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا انجام دهید. قسطا کارت می تواند در مدیریت درآمد شما بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین قسطا کارت یکی از بهترین روش ها از میان راه های مدیریت درآمد است، چون امکان بازپرداخت اقساطی را برای شما فراهم می کند.

توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و پرداخت هزینه انواع خدمات مانند هزینه عمل بینی اقساطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

با قسطا کارت می‌توانید هرچقدر می‌خواهید خرید کنید و پولش را به‌طور قسطی برگردانید؛ این کار باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌هایتان برهم نریزد و بتوانید طبق برنامه‌ی ماهانه، و مطابق با راه های مدیریت درآمد ، دارایی خود را مدیریت کنید و در کنار آن به افزایش درآمد نیز فکر کنید.

البته قسطا کارت تراکنش‌های نقدی ندارد و خریدهایتان را به‌صورت الکترونیکی انجام می‌دهد؛ در ضمن ازتان نمی‌خواهد حتماً به‌طور حضوری برای خرید بروید، بلکه می‌توانید اینترنتی خرید کنید و حساب کردنش را گردن قسطا کارت بیندازید.

البته کمالات این کارت به این ویژگی‌ها ختم نمی‌شود؛ بلکه قسطا کارت به شما اعتماد کامل دارد و در عین خرید، ازتان ضامن نمی‌خواهد. به کمک این کارت می‌توانید از تمام فروشگاه‌های سرتاسر کشور که دارای درگاه پرداخت (pos) هستند خرید کنید و پولش را به ‌صورت قسطی پرداخت کنید. شما با خرید قسطی می توانید مدیریت درآمد خود را در دست بگیرید.

بیشتر بخوانید:

۵ ایده راه اندازی کسب و کار با ۵۰ میلیون تومان + تسهیلات ویژه

قسطا کارت آینه‌ای مقابل درآمد شما

یک اصطلاح معروف می‌گوید: «پول پول میاره.»؛ کسب درآمد و افزایش درآمد، بدون سرمایه‌ی کافی ممکن نیست ولی گاهی وقت‌ها خرید وسایل ضروری تا مدت‌ها ما را بی‌پول می‌کنند و جیبمان را تحت فشار می‌گذارند. در این مدت، بیشتر درآمدمان صرف خریدهای ضروری می‌شود و دیگر نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم و از دارایی‌هایمان درآمد بیشتری تولید کنیم.

استفاده از قسطا باعث می‌شود در عین خرید و تامین نیازهای ضروری، هر ماه بخشی از درآمدمان را داشته باشیم و دوباره بتوانیم از پولمان برای سرمایه‌گذاری یا کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم.

قسطا در واقع یک راه میان‌بر و هوشمندانه برای خرید است تا فشار خریدهای بزرگ و گران‌قیمت را کمتر کنیم و بدون نیاز به ضامن یا پس‌اندازهای طاقت‌فرسا، همین الان دست وسیله‌ی دلخواهمان را بگیریم و به خانه بیاوریم.

سفارش قسطاکارت

حرف آخر

هوش مالی، یک ویژگی ذاتی‌ نیست و آدم‌ها با هوش مالی متولد نمی‌شوند؛ هوش مالی یک مهارت اکتسابی است و نیاز به کمی دقت و مهارت دارد و در طول زمان می‌تواند زندگی‌تان را حسابی تکان بدهد. افزایش درآمد با انجام چند برنامه‌ریزی و چند حساب کتاب دقیق، هدف رویایی و دور از دسترسی نیست. آدم‌های باهوش، از پله‌های برنامه‌ریزی بالا می‌روند و با یک برنامه‌ی دقیق و منظم، پول‌هایشان را جلوی آینه می‌چینند و مدام از آن‌ها کسب درآمد می‌کنند. این افراد به خوبی می آموزند که چگونه به مدیریت درآمد خود بپردازند.

افزایش درآمد و ارتقای سطح مالی، یک روند تدریجی است و با یک برنامه‌ی طولانی مدت به دست می‌آید؛ با این حال، در طول این برنامه نمی‌شود زندگی عادی را تعطیل کرد و خرج‌های زندگی روزمره، مدام صدایمان می‌زنند و ازمان پول می‌خواهند. قسطا کارت راهی است تا در عین خرید، بخشی از پولمان را برای خودمان نگه داریم و بتوانیم از دارایی‌هایمان کسب درآمد کنیم.